2012. február 6., hétfő

1#

Közeleg a Valentín nap .. és én még mindig rohadtul nem tudom mit vegyek Noahnak . Ő a legjobb barátom évek óta és amiért se neki , se nekem nincs soha senkim , így egymást boldogítjuk.. Este pedig vele megyek a "romantikától túlfűtött" sulibálra. Komolyan olyan snassz az életem , mint minden filmben , ami egy bugyuta lányról szól.Az életem , egy elcseszett amerikai film , ahogy Noah szokta mondani ..Nem nagyon barátkozunk mással Emilyn kívül. Ő egy érdekes személyiség , kilóg a tömegből.Nem azért nem barátkozunk , mert menők akarunk lenni a kis klikkünkkel , hanem azért , mert mások nem keresik a társaságunkat.
A szobámban feküdtem az ágyon , körülöttem piros papírficnik és csillámpor.Homemade valentín kártyák..Csörgött a telefonom , de nem volt túl sok kedvem odanyúlni érte 2cm-rel arrébb.Na jó .
-Hello.Ki az ?
-Nora!!Nem jössz el velem ruhát venni a bálra?!?! Amúgy Emily vagyok .
-Mi?Nem úgy volt , hogy te meg a bál az két külön dolog??
-De.. de elhívott Aaron McCanzey és tudod , hogy ő milyen helyes és népszerű és helyes és izmos és helyes..
-Istenem..Úgy is vennem kell valamit Noahnak ,szóval mehetünk.
-Szuper ! Akkor öltözz gyorsan , mert itt vagyok a házatok előtt.-nevetett.
-Elmebeteg.. Sietek-nevettem.
Úgy 2óra ruhapróba után , kicsit ideges lettem és elmentem a pláza ajándék boltjába.Csak kőröztem a sorok között , amikor megláttam egy kulcstartót.Egy piros szív , amire "a legjobb barátok" felirat állt és betűket lehetett rá válogatni.Két 'N' ráakasztottam és mentem a pénztárfelé.Emily ruhákkal teli szatyrokkal várt az üzlet előtt.
Mikor hazaértem , olyan fél nyolc felé , Noah nyolcra jön értem.Remek.. Felvettem egy fekete nadrágot , egy szürke atlétát és egy krémszínű kardigánt , amin masnik voltak.Megtorpantam a magassarkúm láttán.Komolyan ezt kéne felvennem??Nekem? Nora Kingstonnak? Talán.. Noah biztos díjazná , ha úgy néznék ki mellette , mint egy lány. A hajamat csak összekötöttem.
Noah lent várt.Fekete farmerban és fehér pólóban, TORNACIPŐVEL!!! Ennyit a "jólkinézésről".
-Nora.. te , meg hogy nézel ki??
-Át kell öltöznöm..igazad van !!
-Mi? Nem!! Gyönyörű vagy !-mosolygott.
Beültünk a kocsijába.Elővettem a kulcstartót a zsebemből.
-Noah.Boldog valentín napot.-kuncogtam és odaadtam neki.
Megtorpant aztán rámmosolygott és felakasztotta a visszapillantó tükörre.
-Köszönöm Nora!Nagyon tetszik, én nem egy kézzel fogható ajándékkal készültem , és inkább a bál után adnám oda.
-Jaj , rendben van.Örülök , hogy tetszik.-mosolyogtam.Olyan furcsa volt Noah.
Elindultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése