2012. február 7., kedd

2#

A bál.. hát , mindenki rózsaszín koktélruhában , vagy szexi pirosban .Mindenhol szívek , szívek és szívek.Jó , mit várok a valentínnaptól?!
-Nem akarsz.. miket beszélek ?! Hagyjuk..-zavarosan beszélt Noah.
-Mit nem akarok??-kérdeztem.
-Hát..tán..táncolni , velem..
-De , ha elesek kapj el kérlek !-nevettem.
Nagyon vicces volt , azt hiszem Noahval évről évre közelebb kerülünk egymáshoz.
-Nora ...-suttogta.
-Mii??Nem hallom a zenétől!Mond mégegyszer!-kiabáltam.
-Nem fontos.-mosolygott.
Emily láthatóan remekül érezte magát..smárolt és smárolt már nem csak Aaronnal és Thalia Morgennel , a suli barbie babájával nevetgélt.Érdekes..
Noahval leültünk a sarokba és beszélgettünk órákon át.
-Nem megyünk haza?-kérdezte Noah.
-Mehetünk..-mosolyogtam.
Megállt a házunk előtt.Kifújta a levegőt , a lehellete látszott a kocsiban.Szar a fűtés..
-Nora..tudod , sietnem kéne , megkapod az ajándékod később, jó?
-Nem baj !-mosolyogtam.-Menj csak.-igazából megölt a kíváncsiság.
-Jóéjt Nora .
-Jóéjt , nagyon jól éreztem magam.
-Én is ..
Becsuktam a kocsiajtót és bementem.Noah elindult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése